هزینه عمل لاغری به چه مواردی می تواند بستگی داشته باشد؟
نوشته شده توسط : رعنا

چاقی و اضافه وزن بر روی عملکرد طبیعی بدن تاثیر مستقیم می گذارد، و باعث ایجاد مشکلات تنفسی، فشار خون، بیماری قلبی، افسردگی و حتی اختلال در تولید مثل می شود. کاهش وزن و از بین بردن وزن اضافی می تواند به درمان مشکلات ذکر شده کمک زیادی بکند، پیروی از رژیم غذایی سالم، برنامه ورزشی مفید و عمل های لاغری از روش های کاهش وزن هستند. در بین روش های موجود، جراحی لاغری دارای نتیجه سریع و بدون بازگشتی است و امروزه طرفداران زیادی دارد، برخی از افرادی که قصد انجام این روش را دارند، درباره هزینه‌های آن و عوامل موثر بر هزینه عمل لاغری هیچ اطلاعی ندارند.

قیمت جراحی اسلیو معده یا چاقی به چه عواملی بستگی دارد؟

اولین مسئله ای که برای بیماران جراحی اسلیو معده مهم است، هزینه ای است که باید برای این جراحی بپردازند. زیرا عمل اسلیو معده جزو جراحی های زیبایی به شمار می رود، و هزینه آن اصولا به صورت آزاد محاسبه می گردد.

از این رو بسیاری از بیماران درگیر این مسئله هستند که بدانند آیا جراحی چاقی با بیمه نیز انجام می شود؟ یا باید تمام هزینه آن را به صورت آزاد محاسبه کنند؟ مسلما هزینه ای که برای این جراحی پرداخته می شود، بسته به عوامل مختلفی تعیین می شود.

مهمترین فاکتوری که می تواند هزینه جراحی اسلیو معده را تغییر دهد، میزان مهارت و تخصص پزشک جراح است.

اما این نکته را در نظر داشته باشید که پرداختن هزینه جراحی چاقی با بیمه هر چقدر که باشد، اگر توسط یک جراح متخصص انجام نشود، نتیجه مطلوب را برای بیمار به همراه نخواهد داشت. پس اگر کسب نتیجه مطلوب برای شما مهم است، حتما بدون در نظر گرفتن هزینه به سراغ جراح با تجربه روید.

شرایط پوشش بیمه برای جراحی اسلیو

خدمات بیمه شامل عمل‌های غیرضروری یا زیبایی نمی‌شود. در مورد عمل اسلیو معده نیز جراحی اسلیو با بیمه شامل افرادی خواهد بود که دچار چاقی مفرط باشند و حجم توده بدنی آن‌ها چیزی بیش از ۴۰ یا ۴۲ BMIباشد. به‌این‌ترتیب باتوجه‌به نوع بیمه‌ای که تحت پوشش آن قرارگرفته‌اید، می‌توان انتظار کاهش بخشی از هزینه‌های عمل اسلیو معده با بیمه را داشت.

عمل اسلیو معده با بیمه با تمام مسئولیت‌ها و هزینه‌هایی که برای شما ایجاد می‌کند، می‌تواند یک درمان کمکی در جهت مبارزه با عوارض چاقی مفرط باشد. تغییر ظاهر تنها یکی از نتایج این مشکل است. افراد درگیر با بیماری چاقی مفرط ممکن است با مشکلاتی در ستون فقرات، زانو، استراحت و روابط اجتماعی خود نیز مواجه شوند. اگر عزم خود را برای رسیدن به‌تناسب اندام جزم کرده‌اید، عمل اسلیو معده می‌تواند یک شیوه کمکی بسیار خوب جهت رسیدن به این هدف باشد.

 





:: موضوعات مرتبط: اسپانسر , ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: